Fikrimuhim.com














Posta Kutusundan Taşanlar

26 Şubat 2009 Perşembe

"I Love Blog Your Blog" Ödülü.



Uzun zamandır, buralara uğramıyordum.İş güç derken , biraz ihmal mi ettim , yoksa kendimce ara mı verdim bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var ki ; o da daha paylaşılacak çok mail olduğu. Paylaşılacak mail çok da , ah bir de onları buraya yazacak biri olsa :)
Bu sabah , bloguma bir göz atayım,sağı solu biraz dolaşayım dedim.İşte o zaman gördüm, yani dolaşırken ilişti gözüme.Mavimantar 'dan bir ödül gelmiş bana , "I love your blog" ödülü. Üstelik az yazdığımı bildiğinden dolayı "teşvik amaçlı" demiş.
Sevgili mavimantar, bu güzel ödül için çok ama çok teşekkür ederim.
Kurallar gereği benimde yedi bloga bu ödülü vermem gerekiyor muş ya...Ben bu yedi ile sınırlı kalmadan, benim bloguma erişen herkes ile (blogu olsun olmasın) paylaştığımı belirtmek istiyorum.
Yani yalnızca blogunuzu değil , sizleri seviyorum diyorum.
posted by Kids at 13:40

0 Comments:

Yorum Gönder

<< ANA SAYFA