Fikrimuhim.com














Posta Kutusundan Taşanlar

14 Aralık 2008 Pazar

Portakal Kabuğu Deyip Geçme....

Bir de şu "bu maili en az şu kadar kişiye gönder, 3 gün içinde başına çok güzel şeyler gelecek" türünde mailler vardır. Bu da onlardan biri ama en azından yalnızca "gönder" diyor , her hangi bir vaadde bulunmuyor...
İşte karşınızda bir portakal kabuğu eseri... :D

içimi bir bilsenn...




içimde koca bir dünya taşıyorum..



benim dünyam paylaşılabilir.. bu dünyayı seninle paylaşabilirim...



senin dünyanıda paylaşabilirim...




ona yer açabilirim..




benim olmanıı...




elimi tutmanı....



sana şöyylee sarılıp uyumayı istiyorum...



seni kocamannn seviyorummmm...



seninle olunca keyfime diyecek yok....



hayır... beni yüz üstü bırakıp gidemezsinnn...



peki öyle olsun..hoşçakal..



bu maili şu an aklından geçen veya yanında olamayan 5 kişiye gönder... belki o kişiyle görüşür veya onun da aklından şu an sen geçiyorsundur ...zaman kaybı sanma hiç olmassa karşındakine sıcak bi gülümseme vermiş olursun ...
.
posted by Kids at 21:39

0 Comments:

Yorum Gönder

<< ANA SAYFA